تبریز؛

آغاز طرح نظارتی نوروز 96 در آذربایجان‌شرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 96 همزمان با سراسر کشور از اول اسفند ماه به مدت دو ماه آغاز شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عطاپور هدف از اجرای این طرح را بازرسی و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات از حیث رعایت قوانین نظام صنفی و رعایت حقوق مصرف کنندگان عنوان کرد.
وی افزود: رعایت درصد سودهای قانونی و قیمت های مصوب در کالاها و خدمات اولویت‌دار  و پرهیز از گرانفروشی، کم فروشی و تقلب درکسب و همچنین لزوم نصب قیمت کالاها و خدمات در معرض دید مشتریان و ارائه صورتحساب، در رأس برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این معاونت در ایام اجرای طرح قرار دارد .
وی ضمن اعلام اولویت‌های کالایی و خدماتی طرح نظارتی نوروز 96، ادامه داد: البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و لبنیات، انواع شیرینی جات، گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی، قند وشکر، روغن نباتی و برنج جزء اقلام مورد هدف این طرح است.
عطاپور گفت: نظارت بر نحوه فعالیت مراکز خدماتی از جمله میادین میوه و تره‌بار، انبارها و سردخانه‌ها، دفاتر فروش شرکت‌های مسافرتی، شرکت‌های حمل ونقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری نیز جز برنامه‌های طرح نظارتی یاد شده محسوب می‌شود .
وی با اعلام آمادگی ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت استان به شماره تلفن 124 مبنی بر دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت مردمی، از رسیدگی به موقع و اعلام نتیجه در کوتاهترین زمان ممکن خبر داد .
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی از کلیه بنگاه‌های اقتصادی استان به ویژه اصناف و بازاریان خواست نسبت به رعایت مفاد قانون نظام صنفی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اهتمام جدی داشته باشند .
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.