اصفهان؛

آينده‌سازان بدون مصدوم به مصاف خيبر خرم‌آباد می‌رود

مربی بدنساز تيم فوتبال بانوان آینده‌سازان ميهن نجف‌آباد گفت: از نظر امكانات و تجهيزات بدنسازی با كمبود مواجه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سهيلا كريمي ادامه داد: سعي کرده‌ام با تمرينات متنوع بر كمبود امكانات غلبه كنم، با اين حال معتقدم در فوتبال بانوان نياز به تجهيزات بدنسازي بيشتري داريم.

وي با بيان اينكه بازيكنان زيادي از تيم آینده‌سازان در تمرين تيم ملي بزرگسالان و زير 19 سال حضور دارند خاطرنشان كرد: با وجود در اختيار نداشتن تعداد قابل‌توجهی از بازيكنانمان، تلاش کرده‌ام از برنامه بدنسازي آنها در تيم ملي مطلع باشم و از طريق پيام، تمريناتي كه براي هماهنگي با تيم آینده‌سازان لازم است را به آنها منتقل كنم؛ به نوعي آنها را در اردوي تيم ملي نيز حمايت می‌کنم.

مربي بدنسازي تيم فوتبال بانوان آینده‌سازان اضافه كرد: تمرينات خوبي داشتيم و با توجه به قرعه استراحت تيم در هفته گذشته، تلاش كرديم از نظر بدني بازيكنان را در سطح مطلوب نگه داريم؛ دو نفر از بازيكنان ما كه مصدوميت جزیي داشتن نيز در سلامت كامل به سر می‌برند و براي بازي با خيبر خرم‌آباد هيچ مشكلي نداريم.

كريمي تاكيد كرد: با وجود كمبود امكانات سعي کرده‌ام با تجهيزات مانند ماسك ارتفاع، چتر تمريني و كش تمريني، بازيكنان را در شرايط خوب بدني نگهدارم و با توجه به نظارت دورادور بر بازيكنان ملي‌پوشمان، بچه‌ها از اين لحاظ باهم هماهنگ هستند.

وي گفت: فوتباليست‌هاي آینده‌سازان از لحاظ بدني در سطح مناسبي قرار دارند و سرمربي از شرايط فيزيكي بازيكنان رضايت دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار