دختری که پدرش را با ضربات چاقو به قتل رساند +عکس

دختر 45 ساله با ضربات چاقو پدرش را در سعادت آباد تهران به قتل رساند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 19 روز گذشته وقوع یک درگیری خانوادگی منجر به جنایت به کلانتری 141 شهرک گلستان اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل در محل ارتکاب جنایت (یک مجتمع مسکونی) واقع در بلوار کاج – سروستان یکم و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد که مقتول به نام عبدالرضا 74 ساله  طی یک نزاع و درگیری خانوادگی ، توسط دخترش بنام "شبنم" 45 ساله و بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به ناحیه گردن و قسمت های مختلف بدن به قتل رسیده است.

بنا بر تحقیقات انجام شده از همسایگان ، ساعت وقوع درگیری مابین پدر و دختر حدودا ساعت 16اعلام شد که  همسایه ها پس از اطلاع از موضوع وقوع جنایت و از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، در ساعت 19  موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: متهم که هنوز قادر به ارائه توضیحات کامل در خصوص نحوه آغاز درگیری و ارتکاب جنایت نیست ، در تحقیقات اولیه تنها عنوان داشته است که زمانیکه پدرش به قصد گرفتن پول به او حمله ور شده ، وی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است.
 
دختری پدرش را با ضربات چاقو کشت+ عکس
 
 
سرهنگ مکرم ، در پایان عنوان داشت: تحقیقات در این پرونده در مراحل اولیه قرار دارد و متهم برای صدور قرار قانونی به دادسرای ناحیه 27 تهران اعزام شد . بازپرس پرونده نیز با صدور قرار بازداشت موقت ، متهم پرونده را جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داد.
 
منبع: میزان
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار