قزوین؛

بازدید نماینده ولی فقیه از یک واحد تولیدی

نماینده ولی فقیه در استان از شرکت تولیدی محصولات بهداشتی «فیروز» بازدید کرد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در این بازدید گفت : مدیدران این شرکت به اساسی‌ترین توصیه قرآن که همان حفظ کرامت انسان‌هاست، عمل می‌کنند و از این منظر فضای معنوی در این شرکت حاکم شده است.

بازدید نماینده ولی فقیه از یک واحد تولیدی

وی افزود : برنامه‌های این شرکت در زمینه  تحقق شعار سال که همان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، قرار دارد و امروز شاهدیم که شرکت فیروز بسیاری از ایده‌های رهبری در عرصه اقتصادی را محقق کرده است.

در ابتدای این دیدار سید محمد موسوی، مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز گزارشی از اقدامات انجام شده در این شرکت ارائه کرد و گفت: 92 درصد از کارکنان شرکت فیروز را معلولان تشکیل می‌دهند که این مهم نشان دهنده توانایی بالای آن‌هاست.


بازدید نماینده ولی فقیه از یک واحد تولیدی

وی افزود : این شرکت نه به سبک غربی و امپریالیستی و نه به سبک شرقی و کمونیستی اداره می‌شود، بلکه ما معتقدیم که باید قائل به نظام اقتصادی الهی باشیم.

مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز ادامه داد: نشان عالی کیفیت، استاندارد، محیط زیست، مسئولیت اجتماعی، خلاقیت، مدیریت منابع انسانی و گواهی‌نامه محصول حلال بخشی از افتخارات این مجموعه است.

بازدید نماینده ولی فقیه از یک واحد تولیدی

موسوی اضافه کرد : ما در جذب نیروی انسانی به سفارشات توجه نداریم، بلکه هر چه متقاضی معلولیت بیشتری داشته باشد، امتیاز بالاتری برای جذب در این شرکت دارد و این رویکرد برکت کارهای ما را افزایش داده است.

انتهای پیام/


 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.