کرمان؛

استقرار 60 تیم هلال احمردر منطقه سیل زده بردسیر

60 تیم از جمعیت هلال احمر در شهرستان بردسیر مستقر شده‌اند تا بتوانند آموزش‌های لازم و توصیه‌های ایمنی به مردم در کنار ارزیابی‌ها را بر عهده داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی گنج کریمی ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در جلسه ستاد بحران شهرستان بردسیر با حضور استاندار کرمان گفت: از حیث امداد و نجات، وضعیت استان کرمان خوب است.

وی از 11 هزار و 991 خانه‌ای که متاثر از سیل آسیب دیده‌اند خبر داد و خاطر نشان کرد: در کل استان اقلام ضروری توزیع شده است.

گنج کریمی تصریح کرد: 50 خانوار در اطراف سد نسا نیاز به اقلام غذایی دارند، چنانچه که وضعیت جوی مساعد گردد، بالگرد جمعیت هلال احمر در بم مستقر است تا به این خانوارها امدادرسانی کند.

وی به وضعیت شهرستان بردسیر و امدادرسانی در این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: 60 تیم از جمعیت هلال احمر در شهرستان بردسیر مستقر شده‌اند تا بتوانند آموزش‌های لازم و توصیه‌های ایمنی به مردم در کنار ارزیابی‌ها را بر عهده داشته باشند

گنج کریمی با بیان اینکه خطر جانی در روستاهای شهرستان بردسیر وجود ندارد، گفت: تا ظهر امروز ارزیابی از میزان خسارت وارده آمده به شهرستان بردسیر به اتمام رسیده و تا غروب امروز نیز اقلام مورد نیاز خانوارها توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.