پرتو آذر: دقیقه 90 با تیم دوچرخه سواری فستوس قرارداد بستم

رکابزن تیم ملی کوهستان گفت: با وجود اینکه زمان بستن قراردادها رو به پایان بود اما در نهایت توانستم با تیم فستوس قرارداد امسالم را منعقد کنم.

 فرانک پرتو آذر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عقد قراردادش برای فصل جدید با تیم های باشگاهی رشته کوهستان اظهار کرد: اگرچه زمان بستن قراردادها گذشته بود و هر تیمی برای حضور در رقابتهای بین المللی سال 2017 رکابزنانش را گرفته بود اما بالاخره قراردادم را بستم.
 
وی افزود: برنامه تمرینی را مربی تیم ملی به صورت انفرادی به هر یک از ورزشکاران داده است به خاطر اینکه در شیراز زندگی می کنم و این شهر آب و هوای مساعدی دارد راحت تر به تمریناتم می پردازم زیرا اگر در تهران قصد ادامه تمرینات را داشتم به خاطر هوای سرد دچار مشکل می شدم. قرارداد این فصلم را مانند دو سال گذشته با تیم باشگاهی فستوس بستم.
 
پرتو آذر خاطر نشان کرد: اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در شیراز برگزار شد و مربی تیم ملی"پریموث استرانکار" از همه رکابزنان تست گیری کرد و هم اکنون مرحله نخست لیگ دوچرخه سواری رشته کوهستان از 17 تا 20 اسفند ماه  برگزار می شود که به این منظور در حال تمرین انفرادی هستم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.