لیگ قهرمانان فوتبال آسیا؛

ذوبی ها در اندیشه انتقام از امارات

تیم فوتبال ذوب آهن در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا فردا مهمان تیم العین امارات است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدار دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و العین امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا فردا ساعت 18:45 در ورزشگاه خانگی امارات برگزار می شود.

تیم ذوب آهن در حالی به مصاف العین امارات می رود که فصل گذشته برابر همین تیم اماراتی از مرحله حذفی لیگ قهرمانان کنار رفت. براین اساس این تیم برای جبران مافات به مصاف العین امارات می رود. 

سبزپوشان اصفهانی با هدایت مجتبی حسینی نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتند اما آنها با سه باخت متوالی در لیگ برتر به جایگاه چهارم تنزل پیدا کردند. 

در آن سوی میدان، العین امارات نایب قهرمان فصل پیش آسیا، با 40 امتیاز از 19 بازی در رده سوم لیگ امارات قرار دارد. 

زوران مامیچ کروات هدایت تیم العین امارات را برعهده دارد و این مربی قصد دارد با تیم العین در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت دست یابد. 

عمر عبدالرحمان و ناصر الشهرانی سرشناس ترین بازیکنان العین امارات هستند. 

احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، مهدی رجب زاده ، قاسم حدادی فر و مرتضی تبریزی هم بازیکنان شاخص ذوب آهن هستند.

تیم العین امارات یکی از تیم های مطرح قاره آسیا است که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا 2002 و نایب قهرمانی 2015 در کارنامه خود دارد. 

در آن سوی میدان، تیم ذوب آهن هم با غلبه بر تیم های قدرتمند با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2010 راه یافت اما در بازی فینال مقابل نماینده کره جنوبی شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد. 

به هر حال باید دید ذوبی ها می توانند در اولین گام در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند و شکست دوره قبل برابر العین را جبران کنند یا نه!

علی صباح الغیاسی به همراه کمک هایش، عامر داود حسین، حیدر عبدالحسن، علی عبیدی و محمد اکرم تیم داوری این بازی تشکیل می دهند. پریرا والترادوارد از هند ناظر داوری و محمد سیف الدین ابوبکر ناظر بازی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.


انتهای پیام/   

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار