رند پال: شانس آوردیم مک‌کین رئیس جمهور آمریکا نشد!

سناتور ایالت کنتاکی، جان مک کین را بخاطر انتقاد از دونالد ترامپ، مورد حملات لفظی خود قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، "رند پال"، سناتور جمهوری خواه ایالت کنتاکی روز گذشته (یکشنبه) "جان مک کین"، سناتور ایالت آریزونا را مورد حملات لفظی خود قرار داد. علت این اقدام رند پال انتقاد جان مک‌کین از جنگ لفظی ترامپ با رسانه ها بود.

رند پال در این خصوص گفت: "این کشور بسیار خوش اقبال است که ترامپ رئیس جمهور آن شده است نه جان مک کین. انتقاد اخیر مک کین از ترامپ بخاطر "اختلافات شخصی" وی با رئیس جمهور در امور سیاست خارجی بوده است."

وی افزود: "مک کین و ترامپ با یکدیگر مخالف هستند؛ زیرا مک کین از استقرار گسترده سربازان آمریکایی برای محافظت از منافع آمریکا حمایت می کند. هر چه او درباره رئیس جمهور می گوید ریشه در اختلافات شخصی دارد. این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا مک کین هر کجا باشد طرفدار جنگ است. او کشور را ورشکست می کند. ما بسیار خوش شانس هستیم که مک کین رئیس جمهور ما نیست؛ زیرا در آن صورت با جنگ مواجه بودیم."

مک کین به تازگی در مصاحبه با "ان بی سی نیوز" با انتقاد از ترامپ هشدار داد که سرکوب مطبوعات آزاد می تواند به ایجاد یک رژیم دیکتاتوری منجر شود. وی این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که دونالد ترامپ در حساب توییتر خود رسانه ها را "دشمن مردم آمریکا" خواند.

رند پال در این خصوص گفت: "دولت ترامپ به هیچ وجه قصد ندارد مطبوعات را سرکوب کند. جان مک کین در چهار دهه گذشته در همه موارد دچار سوء تفاهم شده است. او حامی جنگ عراق بود که به نظر من این جنگ باعث تخریب خاورمیانه شد."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار