ارومیه؛

آغاز اجرای طرح بسیح سلامت نوروزی در مهاباد

طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان مهاباد با حضور مدیر شبکه بهداشت ودرمان این شهرآغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفندماه آغاز شده و تا 15 فرودین ماه ادامه خواهد داشت در این طرح همکاران بهداشت محیط شهرستان با همکاری ادارات و ارگانهای مرتبطی همچون شهرداری،اصناف،صنعت و معدن و تجارت،نیروی انتظامی،آبفای شهری و روستایی ،تعزیرات حکومتی،شبکه دامپزشکی ،اداره میراث فرهنگی و خدمات گردشگری و با ریاست حوزه فرمانداری در راستای ستاد تسهیلات نوروزی برگزار می شود.

دکتر مرزنگ خاطرنشان ساخت: هدف ازاجرای این طرح بازرسی از اماکن عمومی و مراجع تولید و عرضه مواد غذایی،خوراکی ،آشامیدنی که بسیج مشترک و بازدید های مشترکی انجام خواهد شد .

وی گفت: در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی 20 نفر از بازرسین بهداشت محیط در قالب 10 اکیپ بازرسی سازماندهی شده اند در طی اجرای این طرح روزانه حداقل سه تیم بازرسی از اماکن عمومی مراجع تولید و عرضه موادغذایی،رستوران ها،تالارها،و اماکن بین راهی و مراکز گردشگری و اقامتی بازدید خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در طول اجرای این 5 هزار نفر ساعت کار توسط همکاران واحد بهداشت محیط انجام می شود و حداقل 4 هزار واحد صنفی بازدید و بازرسی می شوند.

مرزنگ از شهروندان خواست از خرید مواد غذایی فاقد شرایط 9 گانه بسته بندی شده خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 42442250 واحد بهداشت محیط مهاباد تماس گرفته و موارد تخلف را اطلاع دهند.

وی خاطر نشان کرد: این واحد در طول ایام نوروز و روزهای تعطیل آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان عزیز و رسیدگی به شکایات مسافرین می باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.