زاهدان،

اعزام هیئت تجاری سیستان و بلوچستان به کشور هندوستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده به‌ زودی یک هیئت تجاری و بازاریابی به کشور هندوستان اعزام می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط این سازمان و با هدف گسترش روابط تجاری میان ایران و هند به‌زودی یک هیئت تجاری و بازاریابی به کشور هندوستان اعزام می‌کنیم.
 
نادر میرشکار افزود: این سازمان با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و با هدف گسترش روابط اقتصادی و تجاری میان ایران و هند یک هیئت تجاری، بازاریابی در زمینه‌های گردشگری، سلامت، مواد غذایی و خشکبار به کشور هندوستان اعزام می‌کند.
 
وی ادامه داد: از جمله اهداف و برنامه‌های اعزام این هیات مبادله تجربیات و آشنایی با طرف‌های تجاری، ملاقات با فعالان صنایع غذایی و خشکبار هند، بررسی ظرفیت‌های بازار و آشنایی با قوانین و مقررات این کشور و بازدید از مراکز و صنایع مهم و مرتبط هندوستان است.
 
میرشکار بیان کرد: زمان اعزام این هیئت ۱۶ اسفندماه به مدت ۵ روز است و با توجه به محدودیت زمانی و سقف اعضای هیئت که توسط کشور میزبان تعیین شده، اولویت پذیرش با افرادی است که تا روز دوشنبه، ۲ اسفندماه ثبت‌نام و مدارک خود را تکمیل کنند.
 
رئیس سازمان صنعت و معدن سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های "۰۵۴۳۳۲۱۷۴۱۶، ۰۵۴۳۳۲۲۵۲۲۲ و ۰۲۱۲۲۶۶۴۰۸۴” تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار