ترامپ درباره گاف جدیدش توضیح داد

گاف دردسرساز دونالد ترامپ درباره پناهجویان سوئد، وی را مجبور کرد در حساب توییتر خود درباره آن توضیح دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، در پی گاف جدید "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا درخصوص پناهجویان در سوئد و پس از آن درخواست سفارت سوئد در واشنگتن از وزارت خارجه آمریکا برای شفاف سازی درباره اظهارات ترامپ، رئیس جمهور آمریکا توضیحاتی را در حساب توییتر خود ارائه کرد.

دونالد ترامپ در حالی که روز شنبه در شهر ملبورن ایالت فلوریدا سخنرانی می کرد به حادثه ای در سوئد اشاره کرد که اتفاق نیفتاده است! وی گفت: "ببینید چه اتفاقی در آلمان افتاد. ببینید شب گذشته (جمعه) چه اتفاقی در سوئد افتاد. چه کسی باور می کرد؟ تعدادشان هم زیاد بود. ببینید چه اتفاقی در بروکسل افتاد. ببینید به خاطر مهاجران، هر روز چه اتفاقاتی در جهان می افتد."

اظهارات ترامپ درباره سوئد در حالی مطرح شد که هیچ اتفاقی جمعه شب در این کشور نیفتاده بود! به دنبال این گاف دردسر ساز، دونالد ترامپ یکشنبه (روز گذشته) در حساب توییتر خود نوشت که منظورش گزارشی بوده که از شبکه فاکس نیوز پخش شده است. 

وی به زمان پخش این برنامه هیچ اشاره ای نکرد؛ اما به نظر می رسد این گزارش که در خصوص پناهجویان و جرم و جنایات در سوئد بود جمعه شب از فاکس نیوز پخش شد.

با وجود اشاره دونالد ترامپ به اتفاقی که "جمعه شب" در سوئد افتاد، "سارا هوکابی ساندرز،" یکی از سخنگویان کاخ سفید اعلام کرد: "منظور دونالد ترامپ افزایش جرم و جنایات در سوئد و در کل حوادث اخیر بود."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار