قم؛

شکست ناپذیری صمدمرفاوی

مرفاوی در سه هفته اخیر شکست نخورده است و به نظر می‌رسد به روند مطلوب خود در صبا نزدیک شده باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛تیم فوتبال صبای قم در لیگ شانزدهم فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرد.
 
این تیم با هدایت مرفاوی کار خود را دیرتر از سایر رقیبان آغاز کرد و به همین علت نتوانست در بازار نقل و انتقالات موفق ظاهر شود.
 
علیرغم  نتایج ضعیفی که صبا در دور رفت لیگ برتر باشگاه‌های کشور کسب کرد، چشم و امید تمام مجموعه به نیم فصل دوم بود تا بلکه بتوانند کمی از بار مشکلات بکاهند.
 
لحظه موعود برای صبایی‌ها آمد و آنها در نیم فصل دوم توانستند درصدی از قرار بازیکنان خود را پرداخت کنند تاکمی شرایط این تیم به سامان تر شود.
 
ضمن اینکه با نظر کادر فنی چند بازیکن تأثیر گذار در پست‌های مختلف جذب کرد و در همان ابتدای کار ثمر آن را نیز دید.
 
اضافه شدن  فروزان،  عمران زاده،  رمضانی،  بایرامی،یثم مجیدی و چشمی به جمع صبایی‌ها می‌تواند گره کور بسیاری از بازی هارا باز کند.
 
در بازی نخست دور برگشت در برابر صنعت نفت آبادان بااینکه صبا با یک ترکیب نصفه و نیمه به میدان رفت اما فوتبال خوبی را ارائه کرد.
 
مرفاوی در نیم فصل دوم تا به این جای کار دو شاهکار را از به نمایش گذاشته که تعجب فوتبال دوستان را در پی داشته است.
 
شگفتی نخست مرفاوی در بازی مقابل سرخ پوشان پایتخت بود که بازیکنان تقریباً نیمه آماده فوتبال خوبی را ارائه کرد و به معنی واقعی شکست زیبایی را در برابر پرسپولیس داشت.
 
شگفتی دوم نیز در برابر تیم مدعی و پرمهره ذوب‌آهن رقم خورد که شاگردان مرفاوی این تیم را با یک گل از پیش رو برداشتند.
 
صمد مرفاوی از زمانی که بازیکن مدنظر خود را جذب کرده به‌گونه‌ای می‌توان گفت شکست‌ناپذیر شده است و غلبه بر این تیم سخت شده است.
 
دو پیروزی برابر ذوب‌آهن اصفهان و سیاه‌جامگان مشهد و یک تساوی ارزشمند خارج از خانه مقابل تیم پر مهره سایپا اوضاع تیم صبا را تا حدی در جدول سر و سامان بخشیده است.
 
صمد مرفاوی در سه هفته اخیر شکست نخورده است و به نظر می‌رسد به روند مطلوب خود در صبا نزدیک شده باشد.
 
کادر فنی صبا در بازی‌های اخیر نشان داده‌اند که اگر بر روی یک نیمکت بازیکنان خوب و جایگزین مناسب حضورداشته باشد کسب امتیاز در دسترس خواهد بود.
 
نمایندگان فوتبال قم در هفته بیست و سوم در قم پذیرای فولاد خوزستان خواهد بود و پس‌ازآن خارج از خانه به مهمانی گسترش فولاد تبریز می‌رود.
 
سایر دیدارهای صبا به سال آتی موکول می‌شود و آنها در روز یازدهم فروردین در مشهد به مصاف پدیده این شهر خواهند رفت.
 
انتهای پیام/ح
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.