کرمانشاه؛

راه اندازی نخستین جایگاه عرضه سوخت سی ان جی با سرمایه گذاری بخش خصوصی

147 جایگاه عرضه سوخت در استان کرمانشاه جاده بیستون - سنقر با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: 147مین جایگاه عرضه سوخت در استان کرمانشاه جاده بیستون - سنقر با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

سیدرمضان هاشمی افزود: واحد سی ان جی مجتمع خدماتی رفاهی بیستون نخستین جایگاه سی ان جی در غرب کشور است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این جایگاه روزانه 15 هزار لیتر صرفه جویی در بنزین را به همراه دارد، افزود: با احتساب این جایگاه، تعداد جایگاه های سی ان جی استان به 74 باب رسید.

وی افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث این مجتمع 4 میلیارد تومان بوده است که 1.5 میلیارد آن در واحد سی ان جی، یک میلیارد در بخش فرآورده های نفتی مایع، یک میلیارد در بخش معاینه فنی خودروها و 500 میلیون تومان در بخش مجتمع خدمات رفاهی هزینه شده است.

مصرف سی ان جی در 10 ماهه نخست امسال 142میلیون و 473 هزار و 451 کیلوگرم بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 میلیون و 403 هزار و 706 کیلوگرم افزایش داشته که 13 میلیون و 165 هزار و 188 لیتر معادل آن صرفه جویی در مصرف بنزین صورت گرفته است.


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار