ساری،

کمبود بازار فروش چالش پیش روی واحدهای صنعتی

محصولات توليد شده واحدهای صنعتی مازندران به دلیل نبود اطلاع رسانی، بازار فروش مناسبی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: واحدهای توليدی مازندران امروز مشکل بازار برای معرفی محصولات خود دارند که اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در اين زمينه می‌تواند مؤثر بوده و اين پل ارتباطی را برقرار کنند.

سيد مصطفی موسوی با بيان اینکه در بسیاری از دستگاه‌های دولتی هزينه‌ای برای اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها تعريف‌نشده است، افزود: اين نقص موجب می‌شود بسياری از خدمات و پروژه‌ها به علت عدم اطلاع‌رسانی برای مردم ناشناخته باقی بماند.

مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به راه اندازی چندین طرح زیرساختی 3 سال اخیر در بخش‌های مختلف در شهرک‌های صنعتی استان، گفت: درصورتی‌ که سرفصلی برای اطلاع‌رسانی باشد و این خدمات برای مردم بازگو شود بسیار امیدوارکننده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.