بیرجند؛

شمارش معکوس برپایی نمایشگاه بهاره

نمایشگاه بهاره در بیرجند،چهارم اسفند ماه برگزار می شود.

جویبان،معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت: نمایشگاه بهاره در بیرجند از چهارم اسفندماه آغاز و تا دهم اسفند ماه ادامه دارد.
وی افزود: در این نمایشگاه تمامی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله برنج، گوشت، آجیل، خشکبار، مواد غذایی، مواد شوینده، بهداشتی، پوشاک و کیف و کفش ارائه می شود.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه با حداقل تخفیف ۱۰درصدی نسبت به بازار به فروش می رسند.
جویبان افزود: سهیمه برنج استان در بخش کالای تنظیم بازار ۷۳۵ تن و سهیمه شکر نیز به میزان نیاز استان تعیین شده است.
وی گفت: قیمت هر کیلو برنج تنظیم بازار سه هزار و 620 تومان و قیمت بسته های ۹۰۰ گرمی شکر دو هزار و ۹۵۰ تومان، بسته های هزار گرمی سه هزار و ۲۰۰ تومان و شکر فله نیز کیلویی دو هزار و ۸۵۵ تومان اعلام شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در ارتباط با برگزاری نمایشگاه بهاره در سایر شهرستان ها نیز افزود: تصمیم گیری در ارتباط با این موضوع بر عهده فرمانداران و کمیته تنظیم بازار هر شهرستان گذاشته شده است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.