ولیئی خبر داد

توزیع بن کارت‌های نوروزی در میان مددجویان استان تهران

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: بن کارت‌های نوروزی ویژه مددجویان استان تهران از اواسط اسفند ماه توزیع می‌شود.

محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: امسال جشن نیکوکاری مختص به یک روز نیست و تحت عنوان جشنواره نیکوکاری از 15 آذر با همکاری سازمان دانش آموزی، بسیج، صدا و سیما برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال گذشته در جشن نیکوکاری 4 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک‌های نقدی جمع آوری شده، پیش‌بینی می‌شود که امسال حدود 9 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک نقدی در این جشنواره جمع آوری‌ شود و شاهد رشد 20 درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته باشیم.

ولیئی تصریح کرد: همچنین در نظر داریم که امسال علاوه بر عیدی که به افراد تحت پوشش پرداخت می‌شود، از اواسط اسفند ماه توزیع بن کارت بر حسب مستمری مددجویان آغاز شود که این بن کارت‌ها فقط مختص به مددجویان استان تهران بوده و از وجوه جمع آوری شده از خیران در طول سال تهیه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران افزود: به وسیله این بن کارت‌ها امکان خرید از نزدیک‌ترین شعبه فروشگاهی برای خانواده‌ها ایجاد شده که باعث سهولت در خرید، کاهش هزینه‌ها و دسترسی به تنوع بیشتر در کالا می‌شود. 

وی با بیان اینکه امسال تنها تعداد محدودی پایگاه کمیته امداد به منظور استقرار شبکه‌های صدا و سیما در جشن نیکوکاری برپا می‌شود، تصریح کرد: طبق قراردادی که با وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده، توزیع یک میلیون پاکت نیکوکاری و قلک در مدارس آغاز شده است. 

ولیئی با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود 30 درصد از درآمد جشن نیکوکاری مربوط به طرح اکرام و محسنین بوده است، گفت: امسال نیز طرحی با عنوان(شوق دیدار) که ارتباطی میان حامیان و فرزندان معنوی است، برگزار می‌شود که باعث تأمین برخی از مایحتاج شب عید این افراد خواهد شد. 

مدیر کل کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: در نظر داریم تا در اسفند ماه مراسم تجلیل از 350 خیر جشن نیکوکاری برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار