چاوشی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

فردا؛ سومین جلسه ستاد انتخابات استان تهران برگزار می‌شود+ جزییات دستور کار

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری سومین جلسه رسمی ستاد انتخابات استان تهران خبر داد.

فردا؛ سومین جلسه ستاد انتخابات استان تهران برگزار می‌شود+ جزییات دستور کار

شهاب‌الدین چاوشی رئیس ستاد انتخابات تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح برنامه‌های استانداری تهران برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: سومین جلسه رسمی ستاد انتخابات استان تهران فردا (دوشنبه 2 اسفند ماه) برگزار خواهد شد.

وی افزود: کمیته های مرتبط با پشتیبانی انتخابات در سطح است آغاز شده و نیروهای دست‌اندرکار در حال آموزش هستند. حدود 97 هزار نفر در سراسر استان برای همکاری در انتخابات و رای گیری در حال سازمان دهی هستند.

چاوشی ادامه داد: اجرای دقیق قانون انتخابات و نظارت بر رفتارهای انتخاباتی گروه‌ها و جریان های سیاسی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار ستاد انتخابات قرار دارد؛ امیدواریم با همکاری گروه‌های ذیربط و مشارکت حداکثری مردم تقویت وحدت ملی بیش از پیش شکل بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات تهران با اشاره به مهمترین محورهای سومین جلسه ستاد انتخابات تصریح کرد: در این جلسه عملکرد کمیته فناوری به منظور برگزاری انتخابات الکترونیک انتخابات شورای شهر و روستا برنامه ریزی می شود و امیدواریم این موضوع به نتیجه مورد نظر برسد.

وی یاد آور شد: مقدمات برگزاری انتخابات الکترونیک در حال آماده سازی بوده با توجه به اینکه جزئیات این موضوع هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی پذیرفته و برنامه ریزی های ستاد انتخابات هم در راستای نقطه نظرات هیئت نظارت قرار دارد.

چاوشی تاکید کرد: پیرامون تغییر زمان ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا هنوز ابلاغی  به ستاد انتخابات صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار