کرمان؛

فاز جديد بيمارستان مهرگان سال آينده راه اندازی می شود

بيمارستان 50 تختخوابی مهرگان با زير بنای 7500 متر مربع، تنها بيمارستان خصوصی شهر براساس استانداردها و مقررات است که از مرداد ماه 1389 تاکنون 45 هزار و 778 نفر در آن پذيرش شده اند.

فاز جديد بيمارستان مهرگان سال آينده راه اندازی می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،کرامت يوسفی در بازدید استاندار کرمان از بیمارستان مهرگان گفت: از مرداد ماه سال 89 تاکنون بيش از 133 هزار و 981 نفر کل بيمارانی بوده که با مراجعه به بخش اورژانس و درمانگاه به صورت سرپايی تحت درمان قرار گرفته اند.

وی افزود: از سال 1389 تاکنون 37هزار و 470 نفر در بيمارستان مهرگان تحت اعمال جراحی در رشته هاي مختلف همچون جراحی های ترميمی و نقايص مادرزادی، زنان و زايمان، ارتوپدی، جراحی عمومی، کليه و مجاری ادراری، گوش و حلق و بينی، جراحی های مغز و اعصاب، آندسکوپی و کولونوسکوپی تشخيصی و ... قرار گرفته اند.

رئيس بيمارستان مهرگان با تاکيد براينکه فاز دوم بيمارستان مهرگان به علت نياز مردم و کمبودهای موجود در حال اجراست، تصريح کرد: ساختمان دوم اين بيمارستان نيز در مجاورت بيمارستان فعلی در هفت طبقه در حال احداث می باشد و در حال حاضر بيش از 85 درصد پيشرفت فيزيکی دارد.

يوسفي با اشاره به اينکه با بهره برداری از فاز جديد بيمارستان مهرگان طی شش ماه نخست سال آينده، 100 تخت بيمارستانی به اين مجموعه افزوده می شود، خاطرنشان کرد: پس از بهره برداری از اين فاز همچنين نسبت به طرح توسعه ا احداث کلینيک جامع مهرگان اقدام خواهد شد.
وی گفت: تاکنون برای فاز دوم بيمارستان مهرگان 35 ميليارد تومان هزينه شده و اين درحاليست که برای تکميل و تجهيز آن به هزينه ای بالغ بر 20 ميليارد تومان نياز می باشد.

استاندار کرمان به همراه معاون سیاسی امنیتی ورئیس دانشگاه علوم پزشکی از روند ساخت فاز دوم این بیمارستان امروز بازدید کرد.
انتهای  پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.