مشهد؛

پیشرفت 90 درصدی ساخت هفدهمین بازار میوه و تره‌بار شهرما

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی بازار میوه و تره‌بار شهرما واقع در قاسم آباد فلاحی 50 خبر داد.

پیشرفت 90 درصدی پروژه هفدهمین بازار میوه و تره‌بار شهرمابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛احمد محبی گفت : هدف از احداث و راه‌اندازی بازارهای میوه و تره‌بار، دسترسی آسان شهروندان به محصولات از تولید به مصرف، کاهش ترددهای غیرضروری درون‌شهری، حذف واسطه و ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به شهروندان است.

محبی در ادامه افزود: پروژه احداث هفدهمین بازار میوه و تره‌بار شهرما واقع در منطقه 10 شهرداری مشهد بلوار فلاحی، 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت سازه بازار میوه و تره‌بار شهرما واقع بزرگراه آزادی بین آزادی 135 و 137 با  85 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان اسفند به بهره‌برداری می‌رسد.
 
محبی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این بازار در مسیر خروجی مشهد-چناران و تردد سفرهای برون شهری قرار گرفته‌است، این سازمان از این موقعیت به بهترین شکل بهره خواهد گرفت و علاوه بر عرضه میوه و تره‌بار به طور مستقیم و از تولید به مصرف، محصولات مورد نیاز شهروندان به منظور تهیه سوغات را نیز تامین خواهد کرد.
انتهای پیام// ق ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.