اصفهان؛

نگارخانه "طلوع شرق" در فرهنگسرای کوثر افتتاح می شود

نگارخانه "طلوع شرق" به عنوان تنها گالری حرفه ای شرق اصفهان از سوی فرهنگسرای کوثر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مدیر فرهنگسرای کوثر و مرکز تخصصی میانسال با بیان این مطلب گفت: این نگارخانه با هدف جذب هنرمندان و نخبگان منطقه ای و فرا منطقه ای، غنی سازی اوقات فراغت میانسالان هنر دوست افتتاح می شود.

حمیدرضا مکارمی اظهار داشت: حمایت از هنرمندان خلاق در ارائه آثار هنری، افزایش سرانه های فرهنگی و ایجاد مراکز هنری جهت پاسخگویی به نیاز فزاینده شهروندان میانسال هنر دوست، تسهیل ارتباط شهروندان و اساتید هنر نیز از دیگر اهداف افتتاح این نگارخانه است.

وی افزود: نگارخانه "طلوع شرق" در قالب نمایشگاهی با ظرفیت 40 اثر هنری و مجهز به نورپردازی فنی به عنوان تنها گالری حرفه ای شرق اصفهان از سوی فرهنگسرای کوثر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: این نگارخانه به مناسبت ایام دهه فاطمیه در اولین نمایشگاه هنری خود با بیش از 30 تابلو نفیس خوشنوسیسی از آثار محسن قضاوی میزبان شهروندان است.

مدیر فرهنگسرای کوثر ادامه داد: آثار هنری این هنرمند در سبک های شکسته، نستعلیق، ثلث و .. با تکنیک های خاصی نگارش شده که از 2 تا 14 اسفند از ساعت 9 تا 19 در این نگارخانه به نمایش در می آید.

مکارمی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به محل فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان ج، خیابان مسجد علی مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 35212476 تماس حاصل کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.