توفان پرقدرت در کالیفرنیا دو کشته بر جای گذاشت + تصاویر

وقوع توفان قدرتمند در کالیفرنیا موجب مختل شدن زندگی در شهرهای حاشیه غربی آمریکا شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری بی بی سی؛ وقوع توفانی قدرتمند در کالیفرنیای آمریکا، موجب تخلیه صد‌ها خانه در شهرهای مختلف این ایالت و کشته شدن دو تن شد.

این توفان که "بامبوجنسیس" (بمب آب و هوا) نام گرفته است یکی از قویترین توفان هایی است که طی سالهای گذشته در کالیفرنیا به وقوع پیوسته است.

توفان پرقدرت در کالیفرنیا دو کشته بر جای گذاشت

سازمان مقابله با حوادث غیرمترقبه اعلام کرد بسیاری از خانه‌های شهر لس آنجلس که در مسیر سیلاب و رانش زمین قرار دارند در پی هشدارهای مکرر پلیس و آتش نشانی تخلیه شده اند. در همین حال، سقوط درخت روی خودروی در حال حرکت در شهر شرمن اوکس، موجب کشته شدن سرنشین خودرو شد. در حادثه‌ای دیگر در ویکتور ویل، یک خودرو به همراه سرنشینش غرق شد.

توفان پرقدرت در کالیفرنیا دو کشته بر جای گذاشت

شدت بارش در لس آنجلس تا سان فرانسیسکو به حدی است که ۲۵۰ پرواز در فرودگاه‌های بین المللی این دو شهر لغو و مسیرهای اصلی منتهی به آنها مسدود شده است.

بارش‌های سنگین برف و باران و شدت توفان در بخشهایی از نواحی حومه لس آنجلس قطع برق و غرق شدن خودرو‌ها در سیلاب را به دنبال داشته است.

سازمان هواشناسی لس آنجلس پیش بینی کرده است این شهر تا هفته آینده شاهد بارش بیش از ۱۰ هزار میلیارد گالن باران خواهد بود که حجم آن برابر با مقدار آب آبشار نیاگارا در ۱۵۴ روز است.

توفان پرقدرت در کالیفرنیا دو کشته بر جای گذاشت

توفان پرقدرت در کالیفرنیا دو کشته بر جای گذاشت

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار