شیراز؛

یک مصدوم در دیدار تیم قشقایی و زاگرس یاسوج

در مسابقات فوتبال دسته دو کشور دیدار تیم های قشقایی شیراز و زاگرس یاسوج به علت درگیری نیمه تمام ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نجف پور مدیر عامل تیم قشقایی بیان کرد: بر طبق تحقیقات انجام شده و باز بینی فیلم این مسابقه درگیری نخست از سوی نیمکت نشینان و کادر فنی تیم زاگرس یاسوج آغاز و با پرتاب سنگ از سوی تماشاچیان تیم خاطی به درون زمین مسابقه کشیده شد.

وی ادامه داد: در این درگیری پوریا موسوی بازیکن تیم زاگرس یاسوج و پسر رئیس هیئت فوتبال استان کهکیلویه و بویر احمد با پرتاب سنگ به سمت سر مجتبی خجسته مربی تیم فوتبال قشقایی باعث مسدوم شدن ایشان شد.

نجف پور با بیان اینکه حال مجتبی خجسته مربی تیم قشقایی مساعد گزارش شده است و ایشان از بیمارستان مرخص شده اند، افزود: نتیجه دیدار 2 تیم بر اساس رای هیئت فوتبال شیراز و کمیته انضباطی مشخص می شود.

 همچنین محمد شریف زاده بازیکن تیم قشقایی با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: بازی رفت مسابقات فوتبال در هفته 24 با بازی تیم قشقایی و زاگرس یاسوج در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد که در 30 دقیقه نخست بازی هر دو 2 تیم بدون گل مساوی بودند.

وی بیان کرد: درگیری با پرتاب سنگ از سوی تماشاگران 30 نفره  یاسوجی همراه با پرخاشگری و حرف های رکیک آغاز و به درگیری  با تماشاچیان 1000نفری تیم قشقایی  انجامید که با مداخله نیرو های انتظامی این درگیری خاتمه و آرامش در ورزشگاه برقرار شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۰۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
لطفا" تیم یاسوج را جریمه کنید