اراک؛

معرفی قائم مقام دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اراک

در مراسمی با حضور دادستان کل کشور قائم مقام دادگستری کل استان مرکزی و دادستان عمومی و انقلاب شهر اراک معرفی شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در این مراسم  طاهری دادستان پیشین به عنوان قائم مقام دادگستری استان مرکزی منصوب و قاسمی هم دادستان عمومی و انقلاب اراک شد.

حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور با حضور در آئین تودیع دادستان عمومی و انقلاب اراک و معارفه قائم مقام جدید دادگستری کل استان مرکزی با بیان اینکه امنیت در کشور در مقایسه با سایر کشورها و به ویژه کشورهای همسایه قابل تحسین است افزود: اگر می خواهیم به معنای امنیت پی ببریم، نگاهی به کشورهای همجوار  داشته باشیم .

وی هم چنین شرط تصدی پست قضاوت را عدالت دانست و ثبات قدم، اراده قوی و پیگیری مجدانه حق الناس را از ارکان اساسی قوه قضائیه عنوان کرد.

دادستان کل کشور همچنین با اشاره به مرجع قضایی بودن مقام دادستان گفت: دادستان ها باید علل و عوامل سلب آسایش جامعه را شناسایی و در صدد رفع آن تلاش کنند.

وی در ادامه بالا بودن آمار طلاق و پایین بودن ازدواج را یک آسیب مهم و جدی برای کشور تلقی کرد و افزود: بخش عمده این دلایل آسیب های فضای مجازی است.

حجت الاسلام منتظری افزود: دشمن با استفاده از تمام امکانات خود و برنامه ریزی بر روی جامعه هدف خود یعنی کشورهای جهان سوم و مسلمانان این جوامع را بدون شلیک حتی یک گلوله به یک کوره سوزان و جهنمی تبدیل کرده است.

حجت الاسلام عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم در این مراسم ضمن بیان عملکرد 10 ماهه نخست امسال از پیگیری های مصرانه و به حق مردم استان مرکزی در زمینه های نتایج سازمان خصوصی سازی و واگذاری های صورت گرفته نظیر کارخانه های هپکو و آونگان و آلودگی هوا و آلاینده بودن برخی واحد ها خبر داد.

انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.