ایلام؛

راه‌اندازی ۱۱ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از افتتاح و راه‌اندازی ۱۱ کانون فرهنگی و هنری مساجد در آستانه ۱۸ اسفند در استان خبر داد.

راه‌اندازی ۱۱ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی چراغی‌پور گفت: در حال حاضر 276 کانون فرهنگی و هنری مسجد در استان فعالیت دارند.
 
وی اظهارکرد: با افتتاح11 کانون فرهنگی و هنری جدید، تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری در استان تا پایان سال به 288 کانون افزایش می‌یابد.
 
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان کرد: همایش بزرگ اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری هم‌زمان با 18 اسفند برگزار می‌شود که در این همایش از مدیران فعال، اعضا، رابطان، ائمه جماعات، هیئت‌امنای مساجد و مدیران مسجد محور و کتابداران تجلیل می‌شود.
 
چراغی‌پور افزود: ارسال تجهیزات به کانون‌های مساجد در مناطق شهری و روستایی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه و استاندار ایلام دیدار با ائمه جمعه و جماعات و فرمانداران در شهرستان‌ها، اهدای کتاب به کانون‌ها به مناسب 18 اسفند از برنامه‌های سالروز تأسیس کانون‌های مساجد است.
 
وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا ازجمله کانون‌های فرهنگی و هنری بانقلان به عنوان اولین شهید کانون‌های مساجد استان، رونمایی از کتاب امربه‌معروف و نهی از منکر، تهیه و پخش دستاوردهای فعالیت‌ها در صداوسیما و تهیه پوستر و بنر به مناسبت 18 اسفند و تبلیغات محیطی از 10 تا 18 اسفند از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه است.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.