اهواز؛

معافیت از عوارض در عقب نشینی ساختمانی

سید حکیم موسوی گفت: نظر به اهمیت بازگشایی خیابان ساحل شاوور شهر شوش شهروندانی که نسبت به عقب‌نشینی ساختمان مسکونی و تجاری اقدام کنند از پرداخت عوارض معاف خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، سید حکیم موسوی، سخنگوی شورای اسلامی شهر شوش ادامه داد: خیابان ساحلی از محل اداره آب و فاضلاب شوش تا ابتدای پل جمهوری که تمایل به عقب‌نشینی و همکاری با شهرداری شوش دارند از پرداخت عوارض ساختمان مسکونی و تجاری معاف خواهند شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شوش با بیان اینکه رودخانه شاوور یکی از نقاط مهم به عنوان پتانسیل گردشگری شوش به شمار می‌رود یادآور شد: یکی از مطالبات به حق شهروندان شوش زیبا‌سازی خیابان ساحلی این شهر است.

موسوی بیان داشت: با بررسی و تبادل نظر اعضای شورای شهر و اولویت اجرای این طرح، بازگشایی خیابان ساحلی در دستور کار شورای شهر شوش قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری شوش از این طرح بهره‌مند شوند افزود: بنا بر مصوبه شورای اسلامی شهر شوش ساکنان این خیابان که تمایل به عقب‌نشینی دارند می‌توانند تا 20متر ساختمان تجاری و 125متر ساختمان مسکونی از پرداخت عوارض معاف شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.