اهواز؛

قهرمانی دانش آموزان دزفول در رقابت‎های بسکتبال

در رقابت های بسکتبال دانش آموزی خوزستان، تیم دبستان گلستان ۲ دزفول در مقطع ابتدایی قهرمان میدان رقابت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، حسنعلی افروزی‎زاده،‌ رییس هیات ورزش دانش‎آموزی خوزستان اظهار کرد: ‌این رقابت‌ها که از روز دوشنبه (۲۵ بهمن‎ماه) آغاز شده بود صبح چهارشنبه (27 بهمن‌ماه) با برگزاری دیدارهای فینال و رده‎بندی به پایان رسید.

وی بیان داشت: این رقابت‎ها با شرکت 5 تیم از سراسر استان در اهواز انجام شد که تیم دبستان گلستان ۲ دزفول موفق شد با برتری چشم‎گیری نسبت به سایر رقبای خود، عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‎ها را از آن خود کند و تیم‎های دبستان اسدآبادی شوشتر و دبستان کشتیرانی ماهشهر نیز به مقام‎های دوم و سوم دست یافتند.

افروزی زاده افزود: ‌بر این اساس، تیم دبستان گلستان ۲ دزفول به عنوان نماینده استان به مسابقات قهرمانی بسکتبال مقطع ابتدایی دانش‎آموزان کشور که تابستان ۹۶ برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

رییس هیات ورزش دانش‎آموزی خوزستان خاطرنشلن کرد: تیم بسکتبال دانش‎آموزی استان در مسابقات کشوری سال گذشته که در اراک برگزار شده بود، ضمن کسب رده چهارم، به عنوان تیم اخلاق نیز شناخته شده بود و برای این تیم آرزوی موفقیت در مسابقات کشوری در تابستان ۹۶ را دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.