مهرستان؛

توقیف محموله قاچاق 370 میلیون ریالی در مهرستان

محموله قاچاق 370 میلیون ریالی توسط پلیس مهرستان توقیف شد.

توقیف محموله قاچاق 370 میلیون ریالی توسط پلیس مهرستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش 370 میلیون ریال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.  

سرهنگ اسماعیل منصوری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل انواع البسه ، برنج خارجی و انواع میوه ها با برند خارجی به ارزش تقریبی 370 میلیون ریال شدند.   
وی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی محل تردد خودروهای قاچاقچیان به آن ها دستور ایست دادند که به دستور پلیس توجهی نکرده و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با تنگ شدن عرصه بر خود با استفاده از ارتفاعات همجوار با به جا گذاشتن خودروهای خود از محل متواری شدند.  

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف 9 دستگاه خودرو تویوتا در این رابطه تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان همچنان ادامه دارد. 

سرهنگ منصوری در پایان افزود: مبارزه با پدیده شوم قاچاق از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری در بحث كالای قاچاق، در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان در سریع ترین زمان ممکن اقدام شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار