در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

تخفیف 40 درصدی هتل‌های تهران در ایام نوروز/ پرسنل شاغل در هتل‌ها آموزش‌های لازم را دیده اند

رییس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان ها اعلام کرد:هتل های شهر تهران با آغاز سال جدید و تا روز 13 فروردین ماه با تخفیف 40 درصدی، آماده پذیرش مسافران خواهند بود.

تخفیف 40 درصدی برای هتل ها در ایام نوروز/ 5000 نفر از پرسنل شاغل در هتل ها آموزش لازم را دیده اندمحمدعلی فرخ مهر رییس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان ها در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص وضعیت هتل ها در ایام نوروز اعلام کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز عمده مردم از شهر تهران خارج شده بنابراین شرایط مناسبی برای برگزاری جشنواره و برنامه های گردشگری است، به همین جهت با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی تمهیداتی در این زمینه در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخش زیادی از هتل ها برای پذیرش مسافر آمادگی های لازم را خواهند داشت،افزود: برنامه و نشانی هتل ها از طریق رسانه ها به اطلاع مردم خواهد رسید. همچنین برای مسافران از ابتدای سال جدید تا 13 فروردین ماه تخفیف 40 درصدی در نظر گرفته شده است.

رییس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان ها با توجه به اینکه هتل ها در سطح خوبی از کیفیت و خدمات رسانی قرار دارند و بخش زیادی از آنها اقدام به نوسازی و بازسازی فضای داخلی خود کرده اند، ادامه داد: دستگاه های نظارتی از طریق ماموران خود بررسی های لازم در خصوص رتبه بندی هتل ها بر اساس سطح کیفیت خدمات رسانی و زیرساخت انجام داده اند.

کمبود نیروی انسانی مشکل اصلی در این بخش است

فرخ مهر با بیان اینکه در بخش زیادی از هتل ها با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم، افزود: با توجه به اینکه جوانان و کارگران داخلی حاضر به انجام کار در بخش های حمل بار، نظافت واحدها و آشپزخانه، خدمات رسانی به مسافران نخواهند بود، رایزنی هایی در خصوص استفاده از نیروی انسانی خارجی برای کار در  این بخش ها با سازمان های مربوطه انجام شده که البته هنوز نتیجه ای در این زمینه حاصل نشده است.
 
وی با اظهار به اینکه نیروی انسانی موجود در هتل ها نیاز به آموزش های لازم در خصوص هتل داری خواهند داشت و پرسنل هتل ها باید در امور آتش نشانی، بهداشت،آداب و معاشرت مربوط به محیط کار خود را بدانند، تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی برای 5000 نفر افراد شاغل در هتل ها با استفاده از کارشناسان و مدرسان مجرب در این زمینه از اقدامات اتحادیه برای بهبود این بخش در دوساله گذشته بوده است.

رییس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان ها در ادامه بیان کرد: هتل خوب با استاندارد های لازم در شهر به 4 الی 5 مورد ختم می شود که در این زمینه تا 3 الی 4 سال آینده حدود 30 هتل برای بهره برداری آماده خواهند شد. 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: هتل ، آپارتمان ، قیمت ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار