گرگان؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان علاقه مردم به انقلاب اسلامی

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه علاقه مردم به انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: کشورهای دنیا در قدیم راهپیمایی ۲۲ بهمن ایران را چند صد هزار نفر می‌گفتند، اما الان همان کشور‌ها به حضور میلیونی مردم در این راه پیمایی اعتراف می‌کنند.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی افزود: مردم در این روز نشان دادند با اینکه در جامعه مشکلاتی وجود دارد، اما به انقلاب پایبند هستند و هر جا لازم باشد برای دفاع از انقلاب در میدان حاضرمی شوند.

وی ادامه داد: احزاب باید تلاش کنند با وجود اختلاف سلایقی که وجود دارد سعه صدر داشته باشند.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: جشنواره‌ها و برنامه‌های قرآنی بسیاری در هفته‌های آینده در استان برگزار می‌شود و باید تلاش کنیم هدف این جشنواره‌ها نزدیکی مردم به قرآن باشد.

آیت‌الله نور مفیدی گفت: افرادی که برای نخستین بار صاحب پست و مقامی می‌شوند به اطرافیان خود وعده‌های کار و پول می‌دهند، اما زمانی که حضرت علی (ع) که بعد از سال‌ها خانه نشینی زمام امور را به دست گرفت به هیچ کدام از اطرافیانش این وعده‌ها را نداد.

نماینده، ولی فقیه در گلستان خاطر نشان کرد: باید کتاب خدا را مبنای حرکت در زندگی قرار دهیم و عبادت انسان به قصد نزدیکی و اخلاص باشد و روز و نمازش با انگیره الهی باشد.





انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.