اصفهان؛

پلمپ 17 آرايشگاه های زنانه متخلف در اصفهان

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به تشدید طرح بازدید و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه، از پلمپ ۱۷ مورد از این واحد‌ها در سطح شهرستان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ اكبر عاصمي رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي ، طرح ضربتي كنترل و نظارت بر آرايشگاه هاي زنانه در شهر اصفهان توسط مامورين اداره نظارت بر اماكن عمومي به مدت يك هفته به اجرا گذاشته شد.

وي اظهار داشت: در همين راستا ماموران نظارت بر اماکن عمومي اين پليس از 303 واحد صنفي بازديد به عمل آوردند كه در نهايت 17 واحد صنفي به دليل عدم رعايت برخي موارد قانوني و تخلفات صورت گرفته پلمپ شدند. وي از صدور اخطار پلمپ براي 31 آرايشگاه زنانه ديگر خبر داد و گفت: در اين زمينه از متصديان اين واحدها تعهد گرفته شده است كه در صورت عدم رعايت تذكرات با برخورد قانوني مواجه خواهند شد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، گفت: پليس با دقت بر عملكرد واحدهاي صنفي نظارت دارد و از فعاليت واحدهايي كه خارج از چارچوب قانون ، شئونات و هنجارهاي جامعه عمل مي كنند جلوگيري خواهد كرد.

اين مقام مسئول از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار