زاهدان،

ستمگران آل سعود مورد عذاب الهی قرار خواهند گرفت

امام جمعه زاهدان گفت: قطعا ستمگران آل سعود مورد عذاب الهی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان افزود:  پیامبر اسلام جوانان ارزشمند و خالصی را به دور خود جمع کرد و طوری آنان را تربیت کرد که در برابر هر گونه ستم و ظلمی ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: ستمگران آل سعود و آل خلیفه مورد خشم همه مردم دنیا قرار گرفتند و قطعا مورد عذاب الهی قرار خواهند گرفت، برای امیال این دنیای فانی دست به هر ستمی می‌زنند هر ظلمی را به مردم مظلوم یمن و مظلومان وارد می‌کنند.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد:  اسلام عزیز در میان جمعیتی حضور کرد که ثروتمندان و زورگویان بسیاری در آن دوران جاهلیت زندگی می‌کردند به طوریکه که ظالمان آن دوران ستم‌های بسیاری به مردم وارد می‌کردند.

خطیب نمازجمعه زاهدان گفت: ما ششمین سال انقلاب مردم بحرین را در پیش داریم، 6 سال پیش مردم مظلوم و آگاه بحرین به خیابان‌ها آمدند تا از حق خود دفاع کنند تا از حق شهروندی خودشون دفاع کنند نه شیشه شکستند نه ماشین آتش زدند نه نظمی را بر هم زدند بلکه فقط حق خودشان را طلب کردند.

وی ادامه داد: اما با همه تهدیدها و شکنجه‌ها بر مردم یمن و بحرین و توهین به روحانیت شیعه، آنهایی که حمایت از حقوق بشر سر می‌زنند سکوت کردند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند آیت‌الله رفسنجانی یکی از شخصیت‌های موثر انقلاب در کنار امام بودند و من ایشان را از سال 36 می‌شناسم کسی بود که مجاهدانه برای انقلاب زحمت کشید و در دوران استبداد بارها تا پای مرگ پیش رفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار