قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر؛

تمامی واحدهای مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم تحویل داده می‌شوند

احمد مهرآبادی گفت: تا کنون از یک میلیون واحد تعداد ۶۹۰ هزار واحد را تحویل داده ایم، اگرچه حدود ۸۴۰ هزار واحد تحویل و ۸۲۰ هزار واحد سند گرفته اند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مراسم واگذاری دو هزار و ۱۲۰ واحد مسکن مهر استان گیلان در شهرستان لنگرود اظهار داشت: ساخت دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن در کشور، کار گسترده‌ای است و از عهده یک وزارتخانه خارج است و همه دستگاه ها مکلف هستند که همکاری کنند.

وی بیان کرد: مبلغی که شورای پول و اعتبار تصویب کرده تا بانک مسکن به ساخت واحدهای مسکن مهر اختصاص دهد، باید قبل از پایان سال جاری پرداخت شود که تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نشده است.

اصغری مهرآبادی تصریح کرد: براساس این مصوبه امسال باید ۱۰هزار میلیارد ریال برای تامین خدمات زیربنایی و آماده سازی در اختیار وزارت خانه های نیرو و راه و شهرسازی، چهار هزار میلیارد ریال هم از ماده‌های ۱۰ و ۱۲ در اختیار وزارت نیرو برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب که واقعا ضروری است، اختصاص داده می شد.

وی گفت: همچنین باید دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بابت زیرساخت های مسکن مهر به وزارت نیرو و دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هم بابت محوطه سازی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می گرفت ولی متاسفانه تا امروز حتی یک ریال از این مصوبات محقق نشده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
متاسفانه تعاونی ما برای دریافت وام به بانک مسکن مراجعه کرده میگه فعلا خبری از وام 40 میلیونی نیست اگه هم باشه برای بعد عید
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۱۹:۰۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
باز هم وعده های بی پایه و اساس.
بعد این همه سال نتونستن مردم را به آرزوهایشان برسانند، اما حالا در این سه ماه چگونه میتوانند این کار را انجام دهند
آخرین اخبار