آیت الله صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

امنیت امروز ایران معلول اقتدار دینی ماست/ برخی با دم زدن از آشتی ملی می‌خواهند اعلام موجودیت کنند

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه برجام خاصیتی نداشت و با اشاره به اقتدار ملی و دفاعی ایران در حوزه مقابله با دشمنان گفت: امروز قدرت نظامی ما بسیار بالاست و جزو 7 کشور برتر دنیا هستیم.

امنیت امروز ایران معلول اقتدار روحی و دینی ماست/برجام خاصیتی نداشت

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه انسان با تقوا فریب دشمن متظاهر و غارتگر را نمی‌خورد و بصیرت بدان معناست که دوست و دشمن را از هم تشخیص دهید عنوان داشت: ما امروز درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی با دشمن هستیم و آنان تلاش می‌کنند حواس مسئولین را از اقتصادی مقاومتی مورد نظر رهبری منحرف کند.

وی با اشاره به سخنان مسئول امور اروپا درباره برجام که گفته‌ بود اگر برجام نبود وقوع جنگ ضروری بود، افزود: این یک فریب و دروغ است و اگر دنیا با ما نمی‌جنگد بخاطر اقتدار ماست و اگر استکبار به ما حمله نمی‌کند معلول اقتدار روحی و دینی ما است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه برجام خاصیتی نداشت و با اشاره به اقتدار ملی و دفاعی ایران در حوزه مقابله با دشمنان یادآور شد: امروز قدرت نظامی ما بسیار بالاست و جزو 7 کشور برتر دنیا هستیم.

وی گفت: ملت با حضور اعجاب انگیز در 22 بهمن ماه نشان دادند که منتظر قدوم امام زمان(عج) هستند. در شهرهایی همچون یزد، مهاباد و قم حضور چشمگیر مردم نسبت به سال‌های گذشته مشاهده می‌شد و در شهرستان‌هایی همچون مرکز استان فارس رکورد حضور شکسته شد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در واکنش به اظهارات برخی درباره آشتی ملی صحبت به عمل آورده، عنوان داشت:‌ بعضی‌ گویا می‌خواهند اعلام موجودیت کنند و پس از زیان‌هایی که در سال 88 به وجود آورده‌اند اکنون زبانشان دراز شده و دم از آشتی ملی می‌زنند. کسانی که آشتی ملی را مطرح می‌کنند بگویند چه کسی با چه کسی قهر بوده؟ چه کسی با چه کسی می‌خواهد آشتی کند؟ آنهایی که با امام و مردم نساختند و بسیجی‌ها را برهنه کردند و کتک زدند و اصل نظام را قبول نداشتند و انواع هتاکی‌ها را به امام رهبری و سیدالشهدا(ع) داشتند و حالا دم از آشتی می‌زنند مردم و هرگز با آنها آشتی‌ها نخواهند کرد.

وی با انتقاد از مسئولان در زمینه ایجاد اشتغال و معیشت یادآور شد: بر مسئولان ما واجب است که به مشکلات اقتصادی و معیشت مردم حساسیت نشان دهند و نگویند که چه باید بکنیم و بگویند که چه کار کرده‌ایم. مسئولان در اشتغال و معیشت مردم باید حساسیت نشان دهند.

آیت الله کاظم صدیقی با انتقاد از فضای مجازی گفت: باید در مقابل فضای مجازی به عنوان یک سیل بنیان‌کن چاره‌ای اندیشیده شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه انقلاب بحرین با وجود همه سرکوب‌ها، شکنجه و شهدایش وارد سال ششم شده، افزود: انقلاب بحرین نه تنها خاموش نشده بلکه مردم بحرین محکم‌تر از همیشه وارد صحنه شده‌اند. به حکومت آل‌خلیفه توصیه می‌کنم که کار شاه را نکنند و به مردم خود احترام بگذارد چرا که مردم استبداد را نمی‌پذیرند و شکست در انتظار شماست و نابودی شما نزدیک است.

وی با اشاره به کشتار مردم یمن توسط رژیم آل‌سعود گفت: حکومت عربستان تا کی می‌خواهد کودک بکشد و مساجد و مدارس را ویران کند، 80 درصد مراکز بهداشتی یمن نابود شده و سازمان ملل با دریافت رشوه در این زمینه سکوت کرده که این یک رسوایی بزرگ است.

آیت الله کاظم صدیقی با بیان رشادت‌های مردم آذربایجان در انقلاب اسلامی یادآور شد: مردم آذربایجان بصیرت عالی داشتند و نمره عالی‌ای گرفتند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و مقابله با فتنه‌گران سال 88 عنوان داشت: قلوب مردم با ولایت همراه است و حضور حماسی مردم در 22 بهمن ماه موجب شد که دشمن با آن اعتراف کنند، مردم انقلاب اسلامی را از خود می‌دانند و در حفاظت از آن نقش‌آفرینی می‌کنند و پیام حماسه 22 بهمن این است که ما مردم خودمان انقلاب کردیم و خودمان سپر و فدایی انقلاب خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم در سالروز انقلاب اسلامی موجب شد اعتراف دشمنان شد و این اولین باری بود که دشمن به این حضور حماسی اذعان می‌کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
برجام باید سوزانده شود . برجام بر عکس سایه جنگ را بر کشور به ارمغان می آورد چون اولا یکی از بزرگترین اهرم های بازدارندگی ما یعنی هسته ای از بین برد.
2- ماموران آژانس در ایران در حال جاسوسی هستند و اطلاعات به آمریکا می دهند .
آخرین اخبار