عبدی:شک نکنید نفت آبادان در لیگ برتر می ماند/بازی سختی با پدیده داریم

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان گفت: شک نکنید تیم ما با کسب نتایج قابل قبول در لیگ برتر ماندگار می شود و به هیچ وجه به لیگ دسته یک سقوط نمی کند.

بهادر عبدی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص دیدار امروز تیم های نفت آبادان و پدیده خراسان اظهار کرد: بازی سختی مقابل تیم پدیده داریم، تیم ما اکنون در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و پدیده نیز در جدول سیزدهم است ، بنابراین پیش بینی می کنم بازی زیبا و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم.

وی افزود:از هواداران خونگرم تیم نفت آبادان درخواست می کنم امروز به ورزشگاه بیایند و تیم خود را تشویق کنند تا بازیکنان با روحیه ای مضاعف در برابر پدیده قرار بگیرند و با حمایت آنان بتوانیم هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان در مورد احتمال پیوستن یک مهاجم جدید به این تیم عنوان کرد:من از تصمیمات مدیران باشگاه اطلاع چندانی ندارم اما امیدوارم هر تصمیمی که از سوی آنان گرفته می شود به نفع تیم پر طرفدار صنعت نفت آبادان باشد.

عبدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به ماندن تیم نفت آبادان در لیگ برتر خوش بین است یا خیر گفت:شک نکنید تیم ما با کسب نتایج قابل قبول در لیگ برتر ماندگار می شود و به هیچ وجه به لیگ دسته یک سقوط نمی کند،من به هواداران خونگرم آبادانی قول می دهم که نفت آبادان در فصل آینده نیز لیگ برتری خواهد ماند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار