شیراز؛

امدادرسانی به شهرستان های جنوبی و شرقی فارس

معاون امداد و نجات هلال احمر استان فارس از خدمات رسانی به شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قدرت‌الله جمالی معاون امداد و نجات هلال احمر فارس با بیان اینکه مدیران ستادی هلال احمر این استان برای تسریع در خدمات‌رسانی از صبح امروز عازم شهرستان‌های جنوبی و شرقی فارس شدند، گفت: در حال حاضر بالگرد امدادی برای کمک‌رسانی به شهرستان‌های جنوبی فارس در فرودگاه شهید دستغیب شیراز در حال آماده باش است اما به علت شرایط جوی امکان پرواز نیست.

جمالی افزود: مدیران ستادی از جمله فیض‌الله جعفری مدیرعامل هلال احمر استان فارس نیز عازم شهرستان‌های داراب، جهرم، لامرد، مهر، قیروکارزین، نی‌ریز، استهبان و زرین دشت شده تا از نزدیک در جریان امور قرار گرفته و مدیریت کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 271 تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر استان فارس شامل دو هزار و 322 نفر در تمام استان فارس مشغول ارائه خدمات به سیل زدگان و افراد حادثه دیده در برف و باران هستند.

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس تصریح کرد: از ابتدای ورود سامانه بارشی به استان فارس تاکنون برای سه هزار و 129 نفر اسکان داده شده و در بین آنان 559 دستگاه چادر، چهار هزار 332تخته پتو،506  تخته موکت به همراه انواع کنسرو و مواد غذایی و همچنین کلمن‌ های آب و وسایل روشنایی و گرمایشی توزیع شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار