حواشی مسابقات صبح روز دوم جام جهانی کشتی آزاد؛

کوچ مخفیانه رسول خادم در سالن مسابقات

روز دوم رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد با پیروزی ایران مقابل مغولستان و راهیابی به دیدار فینال به پایان رسید.

کوچ مخفیانه رسول خادم در سالن مسابقاتبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات روز دوم و پایانی جام جهانی از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد که مانند روزهای گذشته از همان دقایق ابتدایی ظرفیت سالن تکمیل شد به طوری که بسیاری به صورت ایستاده نظاره گر مسابقات بودند. همچنین تعداد زیادی از تماشاگران پشت درهای سالن ماندند و موفق به حضور در سالن مسابقه نشدند.

در دیدار وزن ۶۵ کیلوگرم بین روسیه و گرجستان، مصدومیت کشتی گیر روس برای دقایقی باعث توقف مسابقه شد.

رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی نیز در کنار نمیانده یونایی اتحادیه جهانی کشتی در کنار تشک حضور دارد و مانند روز گذشته نکات فنی لازم را به کادر فنی و کشتی گیران گوشزد می‌کرد.

شکست محمدمهدی یگانه جعفری در وزن ۶۵ کیلوگرم مقابل باتمانگای باتچولون، دارنده مدال برنز آسیا از مغولستان، نخستین شکست ایران تا به اینجا در طول برگزاری مسابقات بود. تیم ایران پیش از این با نتایج مشابه ۸ بر صفر ترکیه و هند را شکست داده بود.

از حوادث مهم مسابقه ایران و مغولستان می‌توان به پیروزی حامد رشیدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مقابل گانزوریک، نفر سوم جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی از مغولستان اشاره کرد.
حسن یزدانی که تا کنون در تمام مسابقاتش با امتیاز عالی و بدون اینکه امتیازی به حریفانش داده باشد به پیروزی رسیده بود مقابل اونوربات پوروجات، دارنده مدال نقره جهان، اولین امتیاز را از دست داد. وی همچنین برای اولین بار نتوانست در پایان تایم اول مسابقه را به سود خود تمام کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار