2 تا 5 اسفندماه؛

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور به میزبانی خوزستان

اهواز دوم تا پنجم اسفندماه میزبان هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور با حضور 600 شرکت کننده خواهد بود.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور به میزبانی خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، دعیر بوعذار، عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور فرهنگی و دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران گفت: المپیاد ورزشی پرستاران کشور هر 2 سال یک بار در یکی از کلانشهرهای کشور برگزار می شود و از 120 هیات مدیره سراسر کشور در این جشنواره حضور می یابند.
 
وی افزود: در این المپیاد ورزشکارانی که عضو نظام پرستاری هستند از دوم تا پنجم اسفندماه با هم به رقابت می پردازند.
 
بوعذار اظهار داشت: در سال 1395 این جشنواره به میزبانی خوزستان و در شهر اهواز برگزارمی شود که و تمامی تمهیدات لازم نیز برای برگزاری هرچه بهتر این المپیاد اندیشیده شده است.
 
عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور بیان کرد: افتتاحیه این جشنواره دوم اسفندماه در سالن امام رضا(ع) شرکت نفت برگزار شده و حدود 600 نفر نیز در این المپیاد حضور می یابند.
 
وی اذعان داشت: این مسابقات در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، دو و میدانی، شنا و تیرو کمان برگزار می گردد.
 
دعیر بوعذار خاطرنشان کرد: قشر مظلوم پرستار کشور به این جشنواره ها و گردهمایی ها نیازمند است چرا که پرستاری شغل سخت و دشواری بوده که برگزاری این برنامه ها می تواند از استرس و فشارهای روحی و روانی این قشر کاهش دهد.
 
وی گفت: آیت الله حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، فرماندار اهواز و رئیس جمیعت هلال احمر استان خوزستان و نمایندگان استان در مجلس از جمله مقاماتی هستند که در مراسم افتتاحیه حضور می یابند.
 
بوعذار بیان کرد: برگزاری این مسابقات هزینه هایی را برای سازمان نظام پرستاری کشور به دنبال دارد که تامین این اعتبار برای ما دشوار بوده و هرساله به دنبال حامی مالی هستیم.
 
این مقام مسئول افزود: در زمان حاضر حدود 10 هزار پرستار در سطح خوزستان مشغول بکار هستند که با هماهنگی با هیات مدیره هر شهرستان می توانند در این المپیاد ورزشی شرکت کنند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.