اصفهان؛

با منصوریان مشکلی ندارم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: بعد از گل استقلال به چیزی که می‌خواست رسید و به فاز دفاع و ضد حمله رفت در نیمه دوم هم یک موقعیت صد در صد داشتیم که موثر واقع نشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از شکست دو بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری، گفت: متاسفانه مثل دو سه بازی قبل وقتی نتیجه صفر بر صفر بود از موقعیت استفاده نکردیم و گل اول را خوردیم. بعد از گل استقلال به چیزی که می‌خواست رسید و به فاز دفاع و ضد حمله رفت در نیمه دوم هم یک موقعیت صد در صد داشتیم که موثر واقع نشد. با تعویض قصد شوک به تیم را داشتیم که این طور نشد و با دریافت گل دوم بازنده شدیم.

وی در مورد اینکه ذوب‌آهن در میانه میدان دچار آشفتگی بود و به نظر می‌رسد او در تعویض علی حمام اشتباه کرده است، اظهار داشت: حمام در پست دفاع کناری به میدان می‌رود. چیدمان ما خوب بود و آنالیز مناسبی از حریف داشتیم. وقتی تیم گل راحت می‌خورد، بازیکنان از لحاظ روحی افت می‌کنند. آنها یک اوت انداختند که توپ برگشت و به وسیله یک سانتر به گل رسیدند. این مسئله اعتماد به نفس بازیکنان را پایین می‌آورد. اینکه ما گل راحت می‌خوریم یکی از بزرگ‌ترین معضلات‌مان است.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه با عملکرد داور خاطرنشان کرد: داوری مشکل خاصی نداشت و فقط یک مقدار در دادن اخطارها عجله می‌کرد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا مرتضی تبریزی بیش از حد اعتراض نمی‌کند، اظهار داشت: او باید یک مقدار مراقب رفتارهایش باشد و کارت زرد بی‌مورد نگیرد.

وی در مورد اینکه آیا بهتر نبود به جای یاسر فیضی، ربیع عطایا را به زمین بفرستد، گفت: به عنوان مربی بنده تصمیم می‌گیرم. وقتی تعویض جواب نمی‌دهد، اگر و مگر زیاد است. اتفاقاً فیضی یک بازی برای ما به میدان رفت و توانست گل برتری را بزند.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که منصوریان در پایان بازی سمت او رفت تا دست بدهد ولی او به سمت منصوریان نرفت و به نظر می‌رسد با همدیگر مشکل دارند، عنوان کرد: مشکلی نداریم و اتفاق خاصی نیفتاد. من ناراحت هستم و آدمی نیستم که چنین کاری بکنم. از دور برای او دست تکان دادم.

حسینی در مورد اینکه آیا جنبه باخت را ندارد، عنوان کرد: جنبه باخت ندارید، یعنی چه؟ مؤدب باش برادر.

وی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای رقابت‌های آسیایی دارد، اظهار داشت: شرایط مسابقات آسیایی فرق  دارد باید خودمان را آماده دیدار مقابل العین کنیم تا بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که مرتضی تبریزی بعد از حضور در برنامه ۹۰ افت کرده و به نظر می‌رسد این برنامه برای فوتبالیست‌ها خوش‌یمن نیست،‌عنوان کرد: ۹۰ یک برنامه پر بیننده است. با توجه به اینکه خیلی‌ها این برنامه را می‌بینند فشار روی بازیکنان زیاد می‌شود و توقعات از آنها بالا می‌رود و این مسئله کار آنها را سخت می‌کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار