انفجار انتحاری درپاکستان 30 کشته بر جای گذاشت/داعش مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت

بر اثر انفجار انتحاری در زیارتگاهی واقع‌در جنوب پاکستان، دست کم 30 نفر کشته و حدود یکصد نفر مجروح شدند.

انفجار انتحاری درپاکستان 30 کشته بر جای گذاشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العالم، بر اثر یک انفجار انتحاری مهیب در نخستین ساعات شامگاه پنج‌شنبه در زیارتگاهی واقع در ایالت سند در جنوب پاکستان، دست کم 30 نفر کشته و حدود یکصد نفر مجروح شدند. 

این انفجار انتحاری در زیارتگاه معروف به «لعل شهباز قلندر» در شهر «سِهون شریف» در جنوب ایالت سند و زمانی رخ داد که تعداد زیادی از افراد مشغول انجام مراسم مذهبی در این زیارتگاه بودند. حال بسیاری از مجروحان وخیم گزارش شده است. 

خبرگزاری رویترز به نقل از خبرگزاری اعماق وابسته به گروه تکفیری-صهیونیستی داعش اعلام کرد این گروه مسئولیت حمله انتحاری امروز در پاکستان را برعهده گرفته است. 

شبکه های خبری پاکستان با قطع برنامه های عادی خود، در اخبار فوری به پوشش این حادثه تروریستی پرداختند. این هفتمین انفجار تروریستی در پاکستان از روز دوشنبه هفته جاری تا کنون است.

انفجار انتحاری که بعد از ظهر روز گذشته در محله «حیات آباد» شهر پیشاور رخ داد، دست کم دو کشته و 18 مجروح برجای گذاشت. صبح روز گذشته هم انفجار در منطقه مُهمند ایجنسی در شمال غرب پاکستان پنج کشته برجای گذاشت.

روز دوشنبه هفته جاری نیز در لاهور، کویته و وزیرستان جنوبی انفجارهای تروریستی مرگبار رخ داد. طبق آنچه رسانه های پاکستان گزارش می دهند، موج تازه‌ای از حملات تروریستی در مناطق مختلف این کشور آغاز شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Turkmenistan
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
انا لله و انا الیه راجعون ! ..... لا حول ولا قوت الا باالله
آخرین اخبار