مصطفی حسین خانی:

حمایت تماشاگران در پیروزی مقتدرانه مقابل ترکیه بسیار تاثیر گذار بود

ملی پوش وزن ۷۰ کیلو گرم تیم کشتی آزاد گفت:سوای مسائل فنی حضور و تشویق تماشاگران کشتی دوست کرمانشاهی در پیروزی مقتدرانه ما مقابل ترکیه نقش چشم گیری داشت.

حمایت تماشاگران در پیروزی مقتدرانه مقابل ترکیه بسیار تاثیر گذار بودبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مصطفی حسین خانی با بیان این افزود:حمایت پرشور و همه جانبه تماشاگران کرمانشاهی حاضر در سالن باعث شد مقابل تیم ترکیه به برتری قاطع برسیم که امیدوارم این حمایت ها تا دیدار نهایی ادامه داشته باشد.

وی درباره حریف ترکیه ای گفت: یاکوپ گور کشتی گیر عنواندار جهان است و یکی از اصلی ترین رقبایم در این دوره از مسابقات بود اما به لطف خدا و حمایت تماشاگران شکستش دادم.

دارنده مدال برنز جهان افزود:البته همیشه کشتی های اول سخت است و شاید همین موضوع هم تا اندازه ای کیفیت فنی مسابقه را پایین آورده بود ولی در مجموع اعتقاد دارم در صورت رویارویی با این حریف ترک در میادین آینده کار به مراتب سخت تر خواهد بود.

حسین خانی در خاتمه خاطرنشان کرد:پیش از آغاز مسابقات همه بچه ها و کادر فنی عزم خود را جزم کردند تا قهرمانی خود را در این دوره از رقابت های جام جهانی نیز تکرار کنیم که خوشبختانه تاکنون قسمتی از راه هموار شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار