گیلان؛

برای مقابله با بحران برف420 دستگاه ماشین آلات سنگین و امدادی در مناطق مختلف گیلان مستقر است.

استاندار اعلام کرد : این ماشین آلات متعلق به دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز گیلان؛محمدعلی نجفی افزود : به درخواست فرماندران و دستگاه های اجرایی، امکانات و تجهیزات با هماهنگی ستاد مدیریت بحران و برای خدمات رسانی اعزام می شود.

وی با اشاره به آمادگی دستگاه های اجرایی برای مقابله با مشکلات بارش برف سنگین گفت : مشارکت های مردمی ، بخش خصوصی و نیروهای نظامی برای مقابله با بحران برف موثر است.استاندار گیلان در ادامه اعلام کرد : یکی از مهم ترین مشکلات استان در مقابله با بارش برف ، فرسوده بودن ناوگان ماشین آلات سنگین راهداری است که در سال 93 با اعتبارات اختصاص یافته و خرید ماشین آلات جدید بخشی از آن نوسازی شد.
محمدعلی نجفی افزود: در نشست با رئیس سازمان حمل ونقل جاده ای مقرر شد از ظرفیت منطقه آزاد برای وارد کردن ماشن آلات جدید راهداری استفاده شود.
استاندار گیلان خسارت بارش سنگین برف 2 هفته گذشته در گیلان را 160 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : باید تلاش کنیم تا این خسارت ها جبران شود .محمد علی نجفی با بیان اینکه جلسات موثری با مدیرعامل شرکت توانیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برگزارشد گفت : برای تعمیرات فوری شبکه های توزیع برق 14 میلیارد تومان و نگهداری راه های استان نیز 50 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/پ.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.