کشف خاویار سرقتی میلیاردی در مازندران

سارقان ماهیان خاویاری و خاویار در مازندران دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالله رضوانی سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از شناسایی و دستگیری سه متهم به سرقت ماهیان خاویاری و خاویار به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد .

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت ماهی خاوياری یکی از شرکت های شيلاتی در ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت : ماموران با انجام تحقیقات دریافتند، دو قطعه ماهی خاوياری به وزن 140 کيلوگرم به ارزش یک میلیارد ریال از داخل این شرکت شیلاتی به سرقت رفته است .

سرپرست پلیس آگاهی مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی با استفاده از شگرد های خاص پلیسی یکی از متهمان به سرقت را که از کارگران شرکت بوده را شناسایی و دستگیرکردند.

سرهنگ رضوانی افزود : متهم در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری دو نفر دیگر اقرار کرد که در ادامه ماموران پلیس دو همدست این فرد را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت : این افراد نیز در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند اموال مسروقه را به مالخر در شهرستان بهشهر فروخته اند که با هماهنگی قضائی این فرد نیز دستگیر و اموال مسروقه از وی کشف شد .

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.