احمدی:احتمال لغو محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات بعید است

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت:بعید است که اتفاق خاصی نسبت به رفع محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقلات تابستانی به وجود بیاد.

بعید است محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات تابستانی لغو شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در حالی که زمزمه هایی از تعلیق محرومیت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر هفدهم به دلیل گام های مثبتی که این باشگاه برای پرداخت حق و حقوق تونی اولیویرا و آیان رمزی سرمربی پرتغالی و مدافع استرالیایی مدافع استرالیایی- فیلیپینی و سایر این باشگاه برداشته شنیده می شود اما به نظر می رسد این موضوع صحت چندانی ندارد.

روزبه وثوق احمدی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره احتمال بازشدن پنجره نقل و انتقلات تابستانی روی باشگاه تراکتورسازی بیان کرد: با توجه به این که باشگاه تراکتورسازی پس از اعلام محرومیت خود در نقل و انتقلات زمستانی و تابستانی از فرصت 21 روزه برای اعتراض به دادگاه CAS (حکمیت ورزش) استفاده نکرده، حتی با پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان قبلی خود نمی تواند نسبت به این امر واکنش نشان دهد.

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین بسیار بعید است که اتفاق خاصی نسبت به رفع محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقلات تابستانی به وجود بیاد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار