قزوین؛

برگزاری مسابقات علمی بسیج دانش آموزی

مسابقات علمی بسیج دانش آموزی همزمان با سرارسر کشور در استان آغاز شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ امروز و فردا هفت هزار و 269 دانش آموز دختر و پسر در مقاطع دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم با یکدیگر رقابت می کنند .

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان گفت : امروز در این آزمون دانش آموزان دختر و پسر مقطع چهارم ، پنجم و ششم ابتدایی دردروس قرآن ، هدیه های آسمانی ، فارسی ، مطالعات اجتماعی ، علوم و ریاضی با یکدیگر رقابت کردند .

رضا ابراهیمی افزود : فردا هم دانش آموزان پایه های متوسطه هفتم با 9 درس ، هشتم با 8 درس ، نهم با 9 درس و دهم با 10 درس در این آزمون شرکت می کنند .

وی اضافه کرد : این آزمون همزمان در مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان برگزار می شود .

مسئول بسیج دانش آموزی با اشاره به اینکه متناسب با تعداد شرکت کنندگان ، از 10 تا 20 نفر در هر پایه تحصیلی تجلیل می شود افزود : 21 دانش آموز برتر استانی به مرحله کشوری راه می یابند.

ابراهیمی افزود : دانش آموزان علاوه بر حضور در این رقابت سالم از وضعیت علمی و تحصیلی خود پس از گذشت 5 ماه از سال تحصیلی آگاه می شوند .

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان ، آگاهی از وضعیت تحصیلی دانش آموزان ، تقویت بنیه علمی ، ، ایجاد شور و نشاط در واحدهای مقاومت بسیج ، ارائه خدمات علمی مناسب ، ایجاد و تقویت روحیه رقابت و ترقیب و تشویق دانش آموزان، توانمند سازی و حمایت از دانش اموزان بسیجی برای ورود به مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان را از اهداف برگزاری این آزمون بیان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روژان
۱۱:۰۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
چرا پخش نمی کنن