در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

شریعتمداری: دوره جدید مذاکرات را با سازمان ملی استاندارد شروع می‌کنیم/ پیروز بخت: دولت به کیفیت زندگی مردم توجه می‌کند

برنامه‌های سازمان ملی استاندارد در راستای بند ۲۳ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بوده و این امر نشان از وجه دولت به کیفیت زندگی مردم دارد.

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اهداف و محورهای سازمان ملی استاندارد عنوان کرد: یک دوره پرتلاش در سازمان ملی استاندارد را پشت سر گذاشته و در آستانه دوره جدیدی هستیم که در طی سه سال گذشته برنامه‌های مدونی تنظیم شده است.

وی ادامه داد: اقدامات صحیحی در این بخش انجام شده که این تاکیدات در راستای بند ۲۳ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تشریح کرد: در سازمان ملی استاندارد ضرورتی برای بررسی مجدد کلیه انفعالات وجود دارد تا بتوان بدین طریق زمینه را برای افزایش سطح تولیدات این بخش ایجاد کرد.

شریعتمداری عنوان کرد: هم اکنون در نزدیکترین سطح استفاده از ظرفیت‌های موجود بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان چه در حوزه پژوهش و تحقیقات و چه در حوزه کنترل و نظارت بر فعالیت‌ها هستیم که این امر سبب ایجاد هماهنگی بین دو گروه وارد کننده و صادر کننده شده است.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به موارد فوق و نظارت بر خدمات عمومی، شرایط برای هماهنگی بین دو گروه مصرف کننده و وارد کننده به وجود آمده که این امر افزایش رفاه عمومی و ارتقا کیفی را به دنبال داشته است. 

در همین راستا نیره پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد از تمام ظرفیت‌های خود برای ارتقا کیفی محصولات استفاده کرده و این امر نشان دهنده این است که دولت علاوه بر توجه به معیشت مردم، به بحث کیفیت زندگی مردم نیز بها می‌دهد. 

وی ادامه داد: به دنبال بهبود بیشتر این بخش در سال ۹۶ مطابق با برنامه میان مدت ششم توسعه هستیم چرا که این سازمان از گذشته به دنبال ارتقا خدمات و توان تولید بوده و تمام تلاش خود را در جهت جلوگیری از موانع تولید کنندگان و مصرف کنندگان به کار بسته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار