سراوان،

دستگیری کلاهبردار 30 میلیون ریالی در سراوان

فرمانده انتظامی سراوان از شناسایی پسر نوجوانی که برای ارتقاء بازی اینترنتی کلش اف کلنز، 30 میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی پدربزرگش برداشت کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،سرهنگ احسانعلی آذر پودینه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یكی از شهروندان سراوانی مبنی بر برداشت غیرمجاز 30 میلیون ریال از حساب بانکی اش، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان سراوان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پلیس فتا پس ازانجام یک سری تحقیقات فنی، عامل برداشت های غیرمجاز را که نوه 14ساله شاكی بود، شناسایی کردند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از این پسر نوجوان مشخص شد این فرد مدتی است بازی کلش اف کلنز را بر روی گوشی خود نصب کرده و برای ارتقاء سطح این بازی با اطلاعات كارت بانكی پدربزرگش كه در اختیارش بوده، اقدام به خرید اینترنتی از بازی کلش اف کلنز کرده است. 

سرهنگ احسانعلی پودینه  در پایان افزود : با توجه به جذابیت های دنیای مجازی، خصوصاً بازی های آنلاین و مهیج برای قشر نوجوان و جوان، مراقب فرزندان خود در این فضا باشیم و بهترین راهكار ارتباط نزدیك با فرزندان می باشد تا آنها را در استفاده ناصحیح از فضای سایبری تنها نگذاریم و از آـاسیب های احتمالی جلوگیری کنیم .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار