نجات افراد گرفتار شده در برف و کولاک اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به مصدومان حادثه سقوط بهمن در مبارک آباد آبعلی استان اردبیل در مدت ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ، بهرام غیبی مدیرعامل جمعیت هلال استان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در 24 ساعت گذشته  402 نفر گرفتار شده در برف و کولاک اردبیل که در محورهای اردبیل- سرچم، خلخال- اسالم، اردبیل- آستارا و نیر- سراب در برف و کولاک گرفتار شده بودند، امدادرسانی شدند. 
وی با اشاره به اسکان اضطراری برخی از این هموطنان تصریح کرد: به 12 نفر پس از امدادرسانی از برف و کولاک در پایگاه صائین اسکان اضطراری و تغذیه داده شد تا با فراهم شدن شرایط بتوانند به مسیر خود ادامه دهند.
 
غیبی ادامه داد: عوامل هلال احمر با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و اورژانس زن بارداری را از روستای النکش واقع در کیلومتر 50 کوثر- اردبیل به مرکز درمانی انتقال دادند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل افزود: عوامل هلال احمر با آمادگی کامل در خدمت هموطنان بوده و برای امدادرسانی در سطح استان آماده هستند که امدادرسانی‌ها نیز به در راه‌ماندگان در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود تا مشکلی برای انها به وجود نیاید.
 
وی با بیان اینکه هموطنان در صورت بروز حادثه می‌توانند با شماره 112 تماس بگیرند، اظهار کرد: هموطنان در طول شبانه‌روز می‌توانند با این شماره تماس گرفته و خواستار امدادرسانی شوند تا نیروهای هلال احمر به محل حادثه اعزام شده و اقدام به امدادرسانی به این افراد کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.