اصفهان؛

برد دربی را فراموش کردیم و به فکر ذوب‌آهن و الاهلی هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برد پرسپولیس فقط تا ساعت 12 ظهر عالی بود و بعد از آن پیروزی را فراموش کرده‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان به نشست خبری نرسید و تلفنی پاسخگوی سؤالات خبرنگاران اصفهانی شد و  اظهار داشت: بازی سختی با ذوب‌آهن داریم و تلاش می‌کنیم در یک مسیر محکم سربلند شوند و بازیکنانمان می‌دانند بازی سختی داریم.

وی افزود: برد پرسپولیس فقط تا ساعت 12 ظهر عالی بود و بعد از آن پیروزی را فراموش کرده‌ایم و به فکر ذوب‌آهن و پس از آن بازی با الاهی خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مگویان و رحمتی را در اختیار نداریم و امیدوارم با بازیکنان جوان خوب بازی کنیم و امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و با پیروزی از میدان خارج شویم.

منصوریان در مورد محرومیت سیدمهدی رحمتی گفت: همه حرف‌هایم را در این مورد در برنامه 90 بیان کردم،  فکر می‌کنم حیف شد که کمیته انضباطی به دربی ورود کرد و اگر این کمیته به دربی ورود نمی‌کرد زیبایی‌های دربی از نظر فنی و اخلاقی قشنگ‌تر می‌شد؛ هواداران استقلال و پرسپولیس فقط از تهران نبودند و از همه شهرهای ایران در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و دربی خوبی بود و کاش کمیته انضباطی ورود نمی‌کرد.

وی با اشاره به رأی کمیته انضباطی در مورد انتقال امتیاز باشگاه نفت تهران گفت: ما منتظر رأی حسن‌زاده در مورد باشگاه نفت هستیم، وی در مورد انتقال باشگاه نفت رأی صادر کرد که خریداران ظرف 20 روز و یک‌ماه به حق و حقوق خود برسند و منتظر صادر کردن یک رأی قاطع و محکم در مورد باشگاه نفت تهران هستیم، زیرا هنوز ما به حق و حقوق‌مان نرسیده‌ایم.

منصوریان در پایان نشست خبری ضمن عذرخواهی از خبرنگاران اصفهانی به دلیل اینکه نتوانست به نشست خبری بیاید و تلفنی پاسخگوی سؤالات آنها بود، گفت: بعد از فوتبال تهران، فوتبال اصفهان نتایج خوبی گرفته زیرا زیرساخت‌های خوبی دارد که باید از مسؤولان فوتبال اصفهان تشکر کنم. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.