مشهد؛

برگزاری دوره آموزشی تکنیک های بهبود عملکرد فردی

دوره آموزشی تکنیک های بهبود عملکرد فردی در محل کار با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدي زاده مقدم با اعلام این خبر گفت: آموزش به منظور ایجاد مهارت، افزایش دانش و تغيير نگرش در پرسنل و انتقال داده ها در جهت جنبه های کمی و کیفی اثر مهمی دارد.

وي افزود: یکی از مهمترین شرایط اساسی برای رسیدن به هدف در هر کاری برانگیختن و ایجاد انگیزه درافراد است  که بتوان زمینه رشد و شکوفایی و عملکرد مثبت را فراهم آورد.

مهدي زاده مقدم ادامه داد: این دوره آموزشی با هدف تدوین روش های مختلف مانند مدیریت زمان،ایجاد انگیزه،مدیریت انرژی،مدیریت حافظه، ایجاد پشتکار و غیره برای مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی آموزش خواهد شد.

مهدی زاده مقدم تأکید کرد: بهبود عملکرد فردی در محیط کار متاثر از رضایتمندی و انگیزش کارکنان بوده که با مدیریت و تامین عوامل مختلف از جمله ارتباط موثر نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی با استفاده از منابعی که در اختیار دارند، باید به گونه ای به رفع نیازهای فردی و گروهی پرسنل خود بپردازند زیرا یکی از اصلی ترین هدف واحدها استفاده بهینه از عوامل تولید و رسیدن به اثر بخشی و بهسازی نیروی انسانی است که باید برنامه ریزی شود.
این دوره آموزشی در 27  و 28 بهمن به مدت 2 روز برگزار می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.