کرمان؛

كلاهبردار 700 ميليونی فضای مجازی دردام پلیس

فرمانده انتظامی رودبارجنوب از دستگيری كلاهبردار 700 ميليونی فضای مجازی توسط پليس امنيت عمومی اين شهرستان خبر داد.

 كلاهبردار 700 ميليونی فضای مجازی دردام پلیسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس٬ سرهنگ رضا فيروزبخت فرمانده انتظامی رودبارجنوبگفت: در راستای اجرای نيابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس مبنی بر جلب متهمی  كه به جرم كلاهبرداری در فضای مجازی تحت تعقيب بود، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس امنيت شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: پليس با اشرافيت اطلاعاتی و استفاده از منابع محلی از حضور متهم در يكی از روستاهای اطراف شهرستان مطلع و به همراه مأموران پليس فتا اعزامی از شهرستان بندر عباس به محل مورد نظر عزيمت كردند. 

وی خاطر نشان کرد : پس از شناسايی محل سكونت متهم ، نامبرده در يك اقدام ضربتی و غافلگيرانه، دستگير و به مقر پليس امنيت عمومی شهرستان منتقل شد. 

سرهنگ فيروزبخت ضمن اشاره به اين مطلب كه متهم به كلاهبرداری مبلغ 700 ميليون ريال در فضای مجازي اعتراف كرده اظهار داشت : وی با ساختن صفحات شخصی و قرار دادن عكسهای جعلی از زنان و دختران در شبكه های اجتماعی ، افراد را مورد سوء استفاده مالي قرار می داده است. 

فرمانده انتظامی رودبارجنوب در پايان با بيان اينكه متهم بعد از سير مراحل قانونی تحويل مقام قضائی شد، به شهروندان توصيه كرد : به هيچ وجه به افراد غريبه در اينترنت اعتماد نكنند و همچنين عكس ها و فيلم های شخصی و خصوصی خود را در اينترنت منتشر و آن را در اختيار ديگران قرار ندهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار